Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Citroën C1 II (PA_, PS_) 1.2 VTi 82 (2014.04-???) 82km » 108 950 topran
wybrany samochód: 
Citroën C1 Ii (pa_, Ps_) 1.2 Vti 82 (2014.04-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła 108 950 TOPRAN

108 950 Piasta koła TOPRAN
topran 108 950
Piasta koła 108 950
108 950
topran 108 950 Piasta koła
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

108 950

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Felga, ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
średnica piasty koła [mm]126
Ilość na oś2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Średnica otworu centrującego [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 108 950 TOPRAN

Piasta koła przód/tył pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 407 613B
AUDI      1J0 407 613C
AUDI      1J0 407 613G
SEAT      1J0 407 613B
SEAT      1J0 407 613C
SEAT      1J0 407 613G
SKODA      1J0 407 613B
SKODA      1J0 407 613C
SKODA      1J0 407 613G
VOLKSWAGEN      1J0 407 613B
VOLKSWAGEN      1J0 407 613C
VOLKSWAGEN      1J0 407 613G

Zastosowanie Piasta koła 108 950 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła 108 950 TOPRAN:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.