Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 6121 kamoka

Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6121 KAMOKA

6121 Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 6121
Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6121
6121
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

6121

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 32
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 50
Średnica przegubu [mm] 92,1
Długość [mm] 219
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
obrobiony mechanicznie bez rowka w wewnętrznym elemencie
nr EAN 5901779841656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6121 KAMOKA

Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6121 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6121 producenta KAMOKA

NISSAN

392117F000

numery OEM:
NISSAN      39211-7F000

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6121 KAMOKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.