Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 7526 kamoka

Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 7526 KAMOKA

7526 Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 7526
Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 7526
7526
kamoka 7526 Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7526

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 63
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
nr EAN 5908242605203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 7526 KAMOKA

Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 7526 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 7526 producenta KAMOKA

numery OEM:
SEAT      7H0 498 099
SKODA      7H0 498 099
VAG      7H0407321A
VAG      7H0407321B
VAG      7H0498099
VAG      7H0498099 X

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 7526 KAMOKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.