Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9921335 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9921335 KAMOKA

9921335 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9921335
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9921335
9921335
kamoka 9921335 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9921335

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/10
Wymiar gwintu: FM14x1.5R
Długość [mm]: 214
Wymiar stożka [mm]: 12,6
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9921335 KAMOKA


Znaczna część właścicieli pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest ceniona firma KAMOKA. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze 9921335.
Końcówka drążka 9921335 wytwarzany jest w zakładach KAMOKA przy z zastosowaniem najnowszych technologii i odpowiednich norm jakości.
Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka 9921335, to zasłuuga dużych wysiłków firmy KAMOKA w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji.
Końcówki drążka produkowany przez KAMOKA jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez KAMOKA jest przykładem dla innych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 9921335 ma zastosowanie do samochodu BMW X3 Van (G01) od 2017.07 oraz wielu innych modeli aut. Producent aktualnie oglądanej części końcówka drążka 9921335 dopasował ją do aut marki BMW. Może jednak zajść sytuacja, że potrzebna będzie pomoc konsultantów naszego sklepu online aby zweryfikować zastosowanie końcówki drążka 9921335 do twojego samochodu. W naszym sklepie motoryzacyjnym poza produktem końcówka drążka 9921335 KAMOKA możesz kupić dużo więcej innych części producenta KAMOKA. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
BMW      32 11 1 139 314
BMW      32111139314

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9921335 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9921335 KAMOKA:

2022-10-20
 5/5
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.