Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 993738 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993738 KAMOKA

993738 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 993738
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993738
993738
kamoka 993738 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

993738

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 90
Wymiar stożka [mm]: 12,7
Zbieżność stożka: 1/6
Wymiar gwintu: FM16X1.5R
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993738 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1 138 313
FORD      1 138 314
FORD      1138313
FORD      1138314
FORD      1S7C 3290 AB
FORD      1S7C 3290 BB
FORD      1S7C3290AB
FORD      1S7C3290BB
FORD      1S7J 3290 AB
FORD      1S7J 3290 BB
FORD      1S7J3290AB
FORD      1S7J3290BB
FORD      4 118 933
FORD      4 118 934
FORD      4118933
FORD      4118934
JAGUAR      1X43 3289 AB
JAGUAR      1X433289AB
JAGUAR      C2S 12013
JAGUAR      C2S 47357
JAGUAR      C2S12013
JAGUAR      C2S47357

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993738 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 993738 KAMOKA:

Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.