Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9937423 kamoka

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937423 KAMOKA

9937423 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9937423
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937423
9937423
kamoka 9937423 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA
 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9937423

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937423 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      1J0 422 804 B
AUDI      1J0422804B
SEAT      1J0 422 804 B
SEAT      1J0422804B
SKODA      1J0 422 804 B
SKODA      1J0422804B
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 B
VOLKSWAGEN      1J0422804B

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937423 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9937423 KAMOKA:

2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.