Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TAUNUS 26M XL (52F) 2.5 (1969-1974) 125km » 9951933 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Taunus 26m Xl (52f) 2.5 (1969-1974) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9951933 KAMOKA

9951933 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9951933
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9951933
9951933
kamoka 9951933 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9951933

dostawca:

KAMOKA

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 145
Wymiar gwintu: FM14X1.5R
Zbieżność stożka: 1/8
Wymiar stożka [mm]: 12,9
Status produktu: Normal
Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 145
Wymiar gwintu: FM14X1.5R
Zbieżność stożka: 1/8
Wymiar stożka [mm]: 12,9
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9951933 KAMOKA

numery OEM:
MAZDA      GJ6E 32 280
MAZDA      GJ6E 32 280A
MAZDA      GJ6E32280
MAZDA      GJ6E32280A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9951933 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9951933 KAMOKA:

Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.