Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 995536 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 995536 KAMOKA

995536 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 995536
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 995536
995536
kamoka 995536 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

995536

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu: MM14x1.5R
Zbieżność stożka: 1/5
Wymiar stożka [mm]: 11,9
Długość [mm]: 130
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 995536 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      60 00 022 703
RENAULT      60 00 030 064
RENAULT      6000022703
RENAULT      6000030064
RENAULT      77 01 466 159
RENAULT      77 01 467 274
RENAULT      7701466159
RENAULT      7701467274

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 995536 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 995536 KAMOKA:

Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.