Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9957021 kamoka

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9957021 KAMOKA

9957021 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9957021
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9957021
9957021
kamoka 9957021 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9957021

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9957021 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      6Q0 423 804 B
AUDI      6Q0 423 804 P
AUDI      6Q0423804B
AUDI      6Q0423804P
SEAT      6Q0 423 804 B
SEAT      6Q0 423 804 P
SEAT      6Q0423804B
SEAT      6Q0423804P
SKODA      6Q0 423 804 B
SKODA      6Q0 423 804 P
SKODA      6Q0423804B
SKODA      6Q0423804P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P
VOLKSWAGEN      6Q0423804B
VOLKSWAGEN      6Q0423804P

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9957021 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9957021 KAMOKA:

2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.