Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F601401 kamoka

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F601401 KAMOKA

F601401 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F601401
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F601401
F601401
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F601401

producent:

KAMOKA

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegów DQ250
nr EAN 5908242677163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F601401 KAMOKA

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F601401 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F601401 producenta KAMOKA

SEAT

02E305051B, 02E305051C, 02E398051

SKODA

02E305051B, 02E305051C, 02E398051

numery OEM:
SEAT      02E305051B
SEAT      02E305051C
SEAT      02E398051
SKODA      02E305051B
SKODA      02E305051C
SKODA      02E398051
VAG      02E 305 051 B
VAG      02E 305 051 C
VAG      02E 398 051
VAG      02E305051B
VAG      02E305051C
VAG      02E398051

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F601401 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.