Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0440 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440 VAICO

V10-0440 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0440
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440
V10-0440
vaico V10-0440 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440 vaico
59.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0440

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 02E
Typ skrzyni biegów 0D9
Typ skrzyni biegów DQ250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Wysokość [mm] 106
średnica zewnętrzna [mm] 58
Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 4046001390692

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów, z oringiem, zawiera o-ring N 910 845 01) pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, LEON, LEON SC 1.0-Electric 01.98-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

02E305051B, 02E305051C, 02E305051Ckit, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

SEAT

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

SKODA

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

AUDI

02E305051B, 02E305051C, 02E398051, 2E305051B, 2E305051C, 2E398051

numery OEM:
AUDI      02E 305 051 B
AUDI      02E 305 051 C
AUDI      02E 398 051
AUDI      2E 305 051 B
AUDI      2E 305 051 C
AUDI      2E 398 051
SEAT      02E 305 051 B
SEAT      02E 305 051 C
SEAT      02E 398 051
SEAT      2E 305 051 B
SEAT      2E 305 051 C
SEAT      2E 398 051
SKODA      02E 305 051 B
SKODA      02E 305 051 C
SKODA      02E 398 051
SKODA      2E 305 051 B
SKODA      2E 305 051 C
SKODA      2E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051 B
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C kit
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VOLKSWAGEN      2E 305 051 B
VOLKSWAGEN      2E 305 051 C
VOLKSWAGEN      2E 398 051
VAG      02E 305 051 B
VAG      02E 305 051 C
VAG      02E 305 051 C kit
VAG      02E 305 051 D
VAG      02E 398 051
VAG      2E 305 051 B
VAG      2E 305 051 C
VAG      2E 305 051 C kit
VAG      2E 398 051

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.