Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F602801 kamoka

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602801 KAMOKA

F602801 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602801
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602801
F602801

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

F602801

producent:

KAMOKA

Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ograniczenia producenta MERCEDES-BENZ
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegów W5A 180
Typ skrzyni biegów 722.7
nr EAN 5901779810829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602801 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 377 02 95
MERCEDES-BENZ      168 377 03 95
MERCEDES-BENZ      168 377 03 95 S
MERCEDES-BENZ      168 377 03 95 S1
MERCEDES-BENZ      A1683770395

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602801 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.