Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » JQ1012078 kamoka

Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012078 KAMOKA

JQ1012078 Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA KAMOKA
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

21621

numer części:

JQ1012078

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 141
Wysokość [mm] 50
Grubość [mm] 17,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
nr EAN 5908242633381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012078 KAMOKA

Klocki hamulcowe JQ1012078 mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE klocków hamulcowych JQ1012078 producenta KAMOKA

MERCEDES-BENZ

0004212410, 0024203820, 0024205620, 0024206920, 0044205620, 24203820, 24205620, 24206920, 34206420, 44205620, A0004212410, A0024203820, A0024205620, A0024206920, A0034206420, A0044205620

VOLKSWAGEN

2D0698451A, 2D0698451D

numery OEM:
DAF      1502031
MERCEDES-BENZ      000 421 24 10
MERCEDES-BENZ      002 420 38 20
MERCEDES-BENZ      002 420 56 20
MERCEDES-BENZ      002 420 69 20
MERCEDES-BENZ      004 420 56 20
MERCEDES-BENZ      24203820
MERCEDES-BENZ      24205620
MERCEDES-BENZ      24206920
MERCEDES-BENZ      34206420
MERCEDES-BENZ      44205620
MERCEDES-BENZ      A0004212410
MERCEDES-BENZ      A0024203820
MERCEDES-BENZ      A0024205620
MERCEDES-BENZ      A0024206920
MERCEDES-BENZ      A0034206420
MERCEDES-BENZ      A0044205620
SEAT      2D0 698 451 A
SEAT      2D0 698 451 C
SEAT      2D0 698 451 D
SKODA      2D0 698 451 A
SKODA      2D0 698 451 C
SKODA      2D0 698 451 D
VOLKSWAGEN      2D0 698 451 A
VOLKSWAGEN      2D0 698 451 D
VAG      2D0698451A
VAG      2D0698451C
VAG      2D0698451D

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012078 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012078 KAMOKA:

Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.