Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571846J-AS jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571846J-AS JURID

571846J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

571846J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś tylna
Jakość:OE
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Długość [mm]:141,3
Wersja:J-AS
Wysokość [mm]:50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez dodatków
Grubość [mm]:17
Styk ostrzegawczy o zużyciu:przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:21621
System hamulcowy:ATE

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571846J-AS JURID

KLOCKI HAM JURID 571846J-AS MERCEDES SPRINTER 95- TYŁ 17MM
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 421 24 10
MERCEDES-BENZ      002 420 38 20
MERCEDES-BENZ      002 420 56 20
MERCEDES-BENZ      002 420 69 20
MERCEDES-BENZ      0024203820
MERCEDES-BENZ      0024205620
MERCEDES-BENZ      0024206920
MERCEDES-BENZ      0034206420
MERCEDES-BENZ      004 420 56 20
MERCEDES-BENZ      0044205620
MERCEDES-BENZ      24203820
MERCEDES-BENZ      24205620
MERCEDES-BENZ      2D0698451A
MERCEDES-BENZ      2D0698451C
MERCEDES-BENZ      2D0698451D
MERCEDES-BENZ      34206420
MERCEDES-BENZ      A0024205620
MERCEDES-BENZ      A0024206920
MERCEDES-BENZ      A0034206420
MERCEDES-BENZ      A0044205620
SEAT      2D0698451A
SEAT      2D0698451C
SEAT      2D0698451D
SKODA      2D0698451A
SKODA      2D0698451C
SKODA      2D0698451D
VOLKSWAGEN      2D0 698 451 A
VOLKSWAGEN      2D0 698 451 D
VOLKSWAGEN      2D0698451A
VOLKSWAGEN      2D0698451C
VOLKSWAGEN      2D0698451D
VAG      2D0698451A
VAG      2D0698451C
VAG      2D0698451D

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571846J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.