Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » JQ101211 kamoka

Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101211 KAMOKA

JQ101211 Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA KAMOKA
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

JQ101211

producent:

KAMOKA

Szerokość [mm] 117
Wysokość [mm] 46
Grubość [mm] 17,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 4
System hamulcowy Lucas / TRW
Dostępne MAPP-Code 
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901779833248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101211 KAMOKA

Klocki hamulcowe JQ101211 mają zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE klocków hamulcowych JQ101211 producenta KAMOKA

LAND ROVER

LR010664, LR012993, LR015519, LR016808, LR019626, LR019627, LR021316, LR032060, LR032377, LR032903, LR055454, LR055455, LR134696, SFP500020, SFP500021, SFP500022, SFP500040, SFP500140

numery OEM:
ROVER      LR015519
ROVER      LR019627
ROVER      LR021316
ROVER      LR055454
ROVER      SFP 5000 40
ROVER      SFP 5001 40
ROVER      SFP500020
ROVER      SFP500021
ROVER      SFP500022
LAND ROVER      LR010664
LAND ROVER      LR012993
LAND ROVER      LR015519
LAND ROVER      LR016808
LAND ROVER      LR019626
LAND ROVER      LR019627
LAND ROVER      LR021316
LAND ROVER      LR032060
LAND ROVER      LR032377
LAND ROVER      LR032903
LAND ROVER      LR055454
LAND ROVER      LR055455
LAND ROVER      LR134696
LAND ROVER      SFP500020
LAND ROVER      SFP500021
LAND ROVER      SFP500022
LAND ROVER      SFP500040
LAND ROVER      SFP500140

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101211 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ101211 KAMOKA:

Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.