Średnica [mm] | 180 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
nr EAN | 5908242690544 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC002 KAMOKA
CITROËN | 1611267980 | |
CITROËN | 2004CE | |
CITROËN | 2004CF | |
CITROËN | 2004V4 | |
CITROËN | 2004Y7 | |
CITROËN | 204150 | |
CITROËN | 204164 | |
CITROËN | 204177 | |
CITROËN | 2050.43 | |
CITROËN | 2050.H2 | |
CITROËN | 2050.H3 | |
CITROËN | 2050.J1 | |
CITROËN | 205043 | |
CITROËN | 205044 | |
CITROËN | 2050H3 | |
CITROËN | 2050J1 | |
CITROËN | 2051.49 | |
CITROËN | 2051.88 | |
CITROËN | 2051.S5 | |
CITROËN | 205188 | |
CITROËN | 2051J5 | |
CITROËN | 2051S5 | |
CITROËN | 2052.88 | |
CITROËN | 2052.89 | |
CITROËN | 205289 | |
CITROËN | 205294 | |
CITROËN | 2055GA | |
CITROËN | 2055Q1 | |
CITROËN | 2055Q2 | |
CITROËN | 96 368 417 80 | |
CITROËN | 96 415 981 80 | |
FIAT | 9614677380 | |
FIAT | 9635856280 | |
PEUGEOT | 00000002051S5 | |
PEUGEOT | 1611267980 | |
PEUGEOT | 2004CE | |
PEUGEOT | 2004CF | |
PEUGEOT | 2004V5 | |
PEUGEOT | 2004Y7 | |
PEUGEOT | 204150 | |
PEUGEOT | 204164 | |
PEUGEOT | 2050.43 | |
PEUGEOT | 2050.44 | |
PEUGEOT | 2050.H2 | |
PEUGEOT | 2050.H3 | |
PEUGEOT | 205044 | |
PEUGEOT | 2050G8 | |
PEUGEOT | 2050H2 | |
PEUGEOT | 205149 | |
PEUGEOT | 2051J5 | |
PEUGEOT | 2052.88 | |
PEUGEOT | 2052.89 | |
PEUGEOT | 205288 | |
PEUGEOT | 205289 | |
PEUGEOT | 2055GA | |
PEUGEOT | 2055T9 | |
PEUGEOT | 96 307 928 80 | |
PEUGEOT | 96 307 929 80 | |
PEUGEOT | 96 307 930 80 | |
PEUGEOT | 96 307 932 80 | |
PEUGEOT | 96 331 916 80 | |
PEUGEOT | 96 368 417 80 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC002 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC002 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.