Średnica [mm] | 200 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
nr EAN | 5908242690575 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC005 KAMOKA
SEAT | 030 141 025 E | |
SEAT | 030141025D | |
SEAT | 030141025F | |
SEAT | 030141031M | |
SEAT | 030141032R | |
SEAT | 030141032S | |
SEAT | 030198141BX | |
SEAT | 052141025M | |
SEAT | 085141165C | |
SEAT | 085141165E | |
SEAT | 085141165H | |
VOLKSWAGEN | 030 198 141 BX | |
VAG | 030 141 031 R | |
VAG | 030 141 031 S | |
VAG | 030 141 031 T | |
VAG | 030 141 032 C | |
VAG | 030141025R | |
VAG | 030141033F | |
VAG | 030141033P | |
VAG | 030198141BX | |
VAG | 052 141 025 F | |
VAG | 052 141 025 L | |
VAG | 052 141 025 N | |
VAG | 052 141 032 G | |
VAG | 052 141 033 N | |
VAG | 052 141 034 B | |
VAG | 052 141 034 C | |
VAG | 052 141 034 D | |
VAG | 052141025M | |
VAG | 052141025Q | |
VAG | 052141033M | |
VAG | 052198141EX | |
VAG | 085141165H | |
VAG | 30141025D | |
VAG | 30141025F | |
VAG | 30141031M | |
VAG | 30141032A | |
VAG | 30141032B | |
VAG | 30141032F | |
VAG | 30141032R | |
VAG | 30141032S | |
VAG | 52141025P | |
VAG | 52141034 | |
VAG | 85141165C | |
VAG | 85141165E |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC005 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC005 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.