Średnica [mm] | 230 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
nr EAN | 5908242690988 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC047 KAMOKA
CITROËN | 1611266880 | |
CITROËN | 1611267980 | |
CITROËN | 2004AS | |
CITROËN | 2004CC | |
CITROËN | 2004X2 | |
CITROËN | 2004X6 | |
CITROËN | 2004Y0 | |
CITROËN | 2004Y3 | |
CITROËN | 204150 | |
CITROËN | 204164 | |
CITROËN | 2050.77 | |
CITROËN | 205077 | |
CITROËN | 2051.95 | |
CITROËN | 2051.H8 | |
CITROËN | 205195 | |
CITROËN | 2051H8 | |
CITROËN | 2051W3 | |
CITROËN | 2052.83 | |
CITROËN | 205283 | |
CITROËN | 2052T5 | |
CITROËN | 2055FR | |
CITROËN | 2055FY | |
CITROËN | 2055R5 | |
CITROËN | 2055T2 | |
CITROËN | 2055W0 | |
CITROËN | 2055W4 | |
PEUGEOT | 1611266880 | |
PEUGEOT | 1611267980 | |
PEUGEOT | 2004AS | |
PEUGEOT | 2004CC | |
PEUGEOT | 2004Y0 | |
PEUGEOT | 204150 | |
PEUGEOT | 204164 | |
PEUGEOT | 2050.77 | |
PEUGEOT | 2050.A7 | |
PEUGEOT | 2050.P2 | |
PEUGEOT | 2050A7 | |
PEUGEOT | 2050P2 | |
PEUGEOT | 2051.56 | |
PEUGEOT | 2051.W3 | |
PEUGEOT | 205156 | |
PEUGEOT | 2051W3 | |
PEUGEOT | 2052.J2 | |
PEUGEOT | 2052.T5 | |
PEUGEOT | 205283 | |
PEUGEOT | 2052J2 | |
PEUGEOT | 2052T5 | |
PEUGEOT | 2055FR | |
PEUGEOT | 2055FY | |
PEUGEOT | 2055V5 | |
PEUGEOT | 2055W4 | |
PEUGEOT | 96 307 932 80 | |
PEUGEOT | 96 325 726 80 | |
PEUGEOT | 96 359 478 80 | |
PEUGEOT | 96 372 173 80 | |
PEUGEOT | 96 416 990 80 | |
PEUGEOT | 96 564 590 80 | |
PEUGEOT | 96 612 216 80 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC047 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC047 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.