Średnica [mm] | 220 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska oporowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
nr EAN | 5908242691435 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC102 KAMOKA
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1061862, 1061863, 1075776, 1077989, 1077990, 1077991, 1077992, 1116674, 1122236, 1130218, 1252272, 1252273, 1252274, 1354396, 1689223, 1715642, 1838043, 3S417540B1A, 3S417550B1A, 3S417540B2A, AN217A564AA, AN217A564AB, AN217A564AC, PX5417540B1C, PX5417540B2C, PXS417540B1B, PXS417540B1C, PXS417540B1D, PXS417540B2B, PXS417540B2C, RM3S417540B1A, RPXS4J7540B1C, XS417540S1C, XS417540S2C, XS417550C1B, XS417550C1C, XS417550C2B, XS417563BB, XS417563BC, XS417A564EA
FORD | 1061862 | |
FORD | 1061863 | |
FORD | 1075776 | |
FORD | 1077989 | |
FORD | 1077990 | |
FORD | 1077991 | |
FORD | 1077992 | |
FORD | 1116674 | |
FORD | 1122236 | |
FORD | 1130218 | |
FORD | 1252272 | |
FORD | 1252273 | |
FORD | 1252274 | |
FORD | 1354396 | |
FORD | 1689223 | |
FORD | 1715642 | |
FORD | 1838043 | |
FORD | 3S41 7540 B1A | |
FORD | 3S41 7550 B1A | |
FORD | 3S41-7540-B2A | |
FORD | AN21 7A564 AA | |
FORD | AN21-7A564-AB | |
FORD | AN217A564AC | |
FORD | PX5417540B1C | |
FORD | PX5417540B2C | |
FORD | PXS41 7540 B1B | |
FORD | PXS41 7540 B1C | |
FORD | PXS41 7540 B1D | |
FORD | PXS41 7540 B2B | |
FORD | PXS41 7540 B2C | |
FORD | RM 3S41 7540 B1A | |
FORD | RPXS4J 7540 B1C | |
FORD | XS41 7540 S1C | |
FORD | XS41 7540 S2C | |
FORD | XS41 7550 C1B | |
FORD | XS41 7550 C1C | |
FORD | XS41 7550 C2B | |
FORD | XS41 7563 BB | |
FORD | XS41 7563 BC | |
FORD | XS417A564EA |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC102 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC102 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.