Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP113 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP113

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 19
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ø koła pasowego [mm] 120
Ilość żeber 5
Ograniczenia producenta KAYABA
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5901779850702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 producenta KAMOKA

FORD

1332451, 1351499, 1434973, 1439617, 2T143A696AE, 2T143A696AF, 2T143A696AG, 2T143A696AH, 2T143A696AJ, 4370975

numery OEM:
FORD      1332451
FORD      1351499
FORD      1434973
FORD      1439617
FORD      2T14 3A696 AE
FORD      2T14 3A696 AF
FORD      2T14 3A696 AG
FORD      2T14-3A696-AE
FORD      2T14-3A696-AF
FORD      2T14-3A696-AG
FORD      2T14-3A696-AH
FORD      2T14-3A696-AJ
FORD      2T143A696AH
FORD      2T143A696AJ
FORD      4370975
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP113 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.