Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgła, HPC 069 2068 KM GERMANY
OPEL | 44 13 260 | |
OPEL | 44 13 260 S1 | |
OPEL | 44 15 505 | |
OPEL | 44 15 505 S1 | |
OPEL | 44 16 385 | |
OPEL | 44 16 385 S1 | |
OPEL | 44 23 228 | |
OPEL | 44 23 228 S1 | |
OPEL | 44 32 435 | |
OPEL | 44 32 435 S1 | |
OPEL | 44 32 835 | |
OPEL | 44 32 835 S1 | |
OPEL | 44 35 231 | |
OPEL | 44 35 231 S1 | |
OPEL | 93161192 | |
OPEL | 93161192 S1 | |
OPEL | 93161983 | |
OPEL | 93161983 S1 | |
OPEL | 93187200 | |
OPEL | 93187200 S1 | |
OPEL | 93196118 | |
OPEL | 93196118 S1 | |
OPEL | 93198663 | |
OPEL | 93198663 S1 | |
OPEL | 93813379 | |
OPEL | 93813379 S1 | |
OPEL | 95518050 | |
OPEL | 95518050 S1 | |
RENAULT | 77 01 473 533 | |
RENAULT | 77 01 473 533 S1 | |
RENAULT | 77 01 474 976 | |
RENAULT | 77 01 474 976 S1 | |
RENAULT | 77 01 475 175 | |
RENAULT | 77 01 475 175 S1 | |
RENAULT | 77 01 475 353 | |
RENAULT | 77 01 475 353 S1 | |
RENAULT | 77 01 475 950 | |
RENAULT | 77 01 475 950 S1 | |
RENAULT | 77 11 135 978 | |
RENAULT | 77 11 135 978 S1 | |
RENAULT | 82 00 157 765 | |
RENAULT | 82 00 157 765 S1 | |
RENAULT | 82 00 420 721 | |
RENAULT | 82 00 420 721 S1 | |
RENAULT | 82 00 629 060 | |
RENAULT | 82 00 629 060 S1 | |
RENAULT | 82 00 654 808 | |
RENAULT | 82 00 654 808 S1 | |
RENAULT | 82 00 785 483 | |
RENAULT | 82 00 785 483 S2 | |
RENAULT | 82 00 846 744 | |
RENAULT | 82 00 846 744 S1 | |
RENAULT | 82 00 902 784 | |
RENAULT | 82 00 902 784 S1 | |
RENAULT | 82 01 035 313 | |
RENAULT | 82 01 035 313 S1 | |
RENAULT | 82 01 290 863 | |
RENAULT | 82 01 290 863 S1 | |
VAUXHALL | 4423228 | |
VAUXHALL | 4423228 S1 | |
VAUXHALL | 95518050 | |
VAUXHALL | 95518050 S1 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgła, HPC 069 2068 KM GERMANY w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.