Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgła 069 2211 KM GERMANY
OPEL | 000000- | |
OPEL | 44 01 834 | |
OPEL | 44 01 834 S1 | |
OPEL | 44 03 857 | |
OPEL | 44 03 857 S1 | |
OPEL | 44 09 579 | |
OPEL | 44 09 579 S1 | |
OPEL | 44 14 960 | |
OPEL | 44 14 960 S1 | |
OPEL | 44 15 505 | |
OPEL | 44 15 505 S5 | |
OPEL | 44 16 385 | |
OPEL | 44 16 385 S5 | |
OPEL | 44 23 228 | |
OPEL | 44 23 228 S5 | |
OPEL | 44 32 435 | |
OPEL | 44 32 435 S5 | |
OPEL | 44 32 835 | |
OPEL | 44 32 835 S5 | |
OPEL | 44 35 231 | |
OPEL | 44 35 231 S5 | |
OPEL | 91 11 857 | |
OPEL | 91 11 857 S1 | |
RENAULT | 82 00 064 652 | |
RENAULT | 82 00 064 652 S1 | |
RENAULT | 82 00 064 653 | |
RENAULT | 82 00 064 653 S1 | |
RENAULT | 82 00 157 765 | |
RENAULT | 82 00 157 765 S5 | |
RENAULT | 82 00 233 991 | |
RENAULT | 82 00 233 991 S1 | |
RENAULT | 82 00 234 000 | |
RENAULT | 82 00 234 000 S1 | |
RENAULT | 82 00 316 646 | |
RENAULT | 82 00 316 646 S1 | |
RENAULT | 82 00 420 721 | |
RENAULT | 82 00 420 721 S5 | |
RENAULT | 82 00 629 060 | |
RENAULT | 82 00 629 060 S5 | |
RENAULT | 82 00 654 808 | |
RENAULT | 82 00 654 808 S5 | |
RENAULT | 82 00 785 483 | |
RENAULT | 82 00 785 483 S5 | |
RENAULT | 82 00 846 744 | |
RENAULT | 82 00 846 744 S5 | |
RENAULT | 82 00 902 784 | |
RENAULT | 82 00 902 784 S5 | |
RENAULT | 82 01 035 313 | |
RENAULT | 82 01 035 313 S5 | |
RENAULT | 82 01 290 863 | |
RENAULT | 82 01 290 863 S5 | |
VAUXHALL | 44 23 228 | |
VAUXHALL | 44 23 228 S5 | |
VAUXHALL | 93179191 | |
VAUXHALL | 93179191 S1 | |
VAUXHALL | 95518050 | |
VAUXHALL | 95518050 S5 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgła 069 2211 KM GERMANY w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.