Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HC 45 knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 45 KNECHT

HC 45 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

79858648

numer części:

HC 45

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 120
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026012284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 45 KNECHT

Filtr hydrauliczny VOLVO F12/16, FH12/16 PU10
numery OEM:
CITROËN      5417584
FORD      1498016
FORD      5000184
FORD      5000186
FORD      9T1T10E893AA
FORD      A700X6714CA
FORD      A720X6714LA
MERCEDES-BENZ      0030940601
MERCEDES-BENZ      0031840601
MERCEDES-BENZ      A0030940601
MERCEDES-BENZ      A0031840601
MITSUBISHI      N152H1010
VOLVO      1526187
VOLVO      1526188
VOLVO      15261886
zamienniki:
W 719/28
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 719/6
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
WV 719/4
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 45 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HC 45 KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.