Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 151KIT knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT KNECHT

HX 151KIT Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 151KIT
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT
HX 151KIT
knecht HX 151KIT Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72437253

numer części:

HX 151KIT

producent:

KNECHT

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 108
Średnica [mm] 40,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 31,8
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegów DW5.DW6,6DCT450-MPS6
Wysokość 1 [mm] 101
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
nr EAN 4009026968444

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, XC60 I, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS II, FOCUS III 1.0-4.4 01.04-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT producenta KNECHT

FORD

1564960, 1564965, 1589089, 7M5R6C631AB, 7M5R6C631AC, 7M5R6C631AD

VOLVO

31256837, 31259415, 31259611

MITSUBISHI

2513A040

RENAULT

152004740R

FORD USA

1589089, 7M5R6C631AD

numery OEM:
FORD      1564960
FORD      1564965
FORD      1589089
FORD      7M5R6C631AB
FORD      7M5R6C631AC
FORD      7M5R6C631AD
MITSUBISHI      2513A040
RENAULT      152004740R
VOLVO      31256837
VOLVO      31259415
VOLVO      31259611
FORD USA      1589089
FORD USA      7M5R6C631AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.