Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI (2013.05-2017.01) 150km » HX 48 knecht
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi (2013.05-2017.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 48 KNECHT

HX 48 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

79891052

numer części:

HX 48

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]26
Średnica wewnętrzna 2 [mm]26
Średnica wewnętrzna 3 [mm]33,0
Długość całkowita [mm]186,5
Szerokość [mm]169
Wysokość 1 [mm]15
nr EAN4009026095751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 48 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E T-MODEL (S210) 14.6D-6.0 05.71-03.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1292770095
MERCEDES-BENZ      1292770195
MERCEDES-BENZ      A1292770095
MERCEDES-BENZ      A1292770195

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 48 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 48 KNECHT:

2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.