Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 42 |
Wysokość 1 [mm] | 42 |
Długość całkowita [mm] | 336,5 |
Długość 1 [mm] | 336,5 |
Szerokość [mm] | 136 |
Szerokość 1 [mm] | 135,5 |
nr EAN | 4009026010877 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza LX 218 KNECHT
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
1574618, 5020868, 88TX9601AA, EFA160, H75DM9601AA, H75TM9601AA
055129620, 113129620
0004434857, 4419493, 4434857, 4434867
AUDI | 055129620 | |
AUDI | 113129620 | |
CHRYSLER | 53002184 | |
CHRYSLER | 53006317 | |
CHRYSLER | 8905014664AA | |
CHRYSLER | 8953002184 | |
CHRYSLER | 8953006317 | |
CITROËN | 1444P3 | |
FIAT | 0004434857 | |
FIAT | 4419493 | |
FIAT | 4434857 | |
FIAT | 4434867 | |
FORD | 1574618 | |
FORD | 5020868 | |
FORD | 88TX9601AA | |
FORD | EFA160 | |
FORD | H75DM9601AA | |
FORD | H75TM9601AA | |
GMC | 93152111 | |
GMC | 93891826 | |
GMC | 9974336 | |
PEUGEOT | 1444P3 | |
VAUXHALL | VAF124 | |
VAG | 055129620 | |
VAG | 113129620 |
Zastosowanie Filtr powietrza LX 218 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza LX 218 KNECHT:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.