Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 497 |
Wysokość 1 [mm] | 486 |
średnica zewnętrzna [mm] | 243,0 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 132 |
Średnica 4 [mm] | 172,0 |
Średnica 3 [mm] | 10,5 |
nr EAN | 4009026026816 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza LX 271 KNECHT
AUDI | T15129620B | |
DAF | 0607179 | |
DAF | 607179 | |
FIAT | 1901779 | |
FIAT | 1901925 | |
FIAT | 1902125 | |
FIAT | 2165059 | |
FIAT | 42015789 | |
FIAT | 4980649 | |
FIAT | 7126157 | |
FIAT | 74980649 | |
FIAT | 8322988 | |
FIAT | 8322989 | |
FIAT | 9983764 | |
FORD | 5011329 | |
FORD | 5011560 | |
FORD | 86509128 | |
FORD | A830X9601ANA | |
FORD | A830X9601CLA | |
IVECO | 0000001901925 | |
IVECO | 1901779 | |
IVECO | 1901925 | |
IVECO | 1902125 | |
IVECO | 2165059 | |
IVECO | 42015789 | |
IVECO | 4980649 | |
IVECO | 8322988 | |
IVECO | 8322989 | |
IVECO | 9983764 | |
MERCEDES-BENZ | 0010947904 | |
MERCEDES-BENZ | 0120948702 | |
MERCEDES-BENZ | 3500947004 | |
MERCEDES-BENZ | 3860947304 | |
MERCEDES-BENZ | 4050940202 | |
MERCEDES-BENZ | A0010947904 | |
MERCEDES-BENZ | A0120948702 | |
MERCEDES-BENZ | A3500947004 | |
MERCEDES-BENZ | A3860947304 | |
MERCEDES-BENZ | A4050940202 | |
RENAULT | 0003563608 | |
RENAULT | 0022860400 | |
RENAULT | 22860400 | |
RENAULT | 3563608 | |
RENAULT | 5000242504 | |
VOLVO | 3338849 | |
VOLVO | 4785748 | |
VOLVO | 47857487 | |
VOLVO | 4785784 | |
VOLVO | 660289 | |
VOLVO | 6640289 | |
VAG | T15129620B |
Zastosowanie Filtr powietrza LX 271 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza LX 271 KNECHT:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.