Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 206 |
Wysokość 1 [mm] | 196 |
średnica zewnętrzna [mm] | 157,0 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 70 |
nr EAN | 4009026834183 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza LX 1780/3 KNECHT
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1448616, 1477153, 1496204, 1511213, 1690582, 1695529, 1708877, 1727530, 1848220, 1888639, 76899132, 7M519600BF, 7M519601AA, 7M519601AB, 7M519601AC, 7M519601FA, AV619601AB, AV619601AC, AV619601AD, AV619601AE, AV6J9601S1A
Y64213Z40, Y64213Z40A, Y64213Z40B, Y64213Z40C, Y64213Z40D
30792121, 30792881, 31338216, 31370984
FORD | 1448616 | |
FORD | 1477153 | |
FORD | 1496204 | |
FORD | 1511213 | |
FORD | 1690582 | |
FORD | 1695529 | |
FORD | 1708877 | |
FORD | 1727530 | |
FORD | 1848220 | |
FORD | 1888639 | |
FORD | 76899132 | |
FORD | 7M519600BF | |
FORD | 7M519601AA | |
FORD | 7M519601AB | |
FORD | 7M519601AC | |
FORD | 7M519601FA | |
FORD | AV619601AB | |
FORD | AV619601AC | |
FORD | AV619601AD | |
FORD | AV619601AE | |
FORD | AV6J9601S1A | |
MAZDA | Y64213Z40 | |
MAZDA | Y64213Z40A | |
MAZDA | Y64213Z40B | |
MAZDA | Y64213Z40C | |
MAZDA | Y64213Z40D | |
VOLVO | 30792121 | |
VOLVO | 30792881 | |
VOLVO | 31338216 | |
VOLVO | 31370984 |
Zastosowanie Filtr powietrza LX 1780/3 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza LX 1780/3 KNECHT:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.