Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 57 | |
Długość całkowita [mm] | 254,0 | |
Szerokość [mm] | 213 | |
nr EAN | 4009026039847 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza LX 622 KNECHT
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
0834285, 25062055, 834285, 834286, 90220970
058133843, 58133843, 8D0133843
058133843, 8D0133843
058133843
AUDI | 058133843 | |
AUDI | 58133843 | |
AUDI | 8D0133843 | |
CITROËN | 1444Q7 | |
FORD | 5019408 | |
FORD | 5025136 | |
FORD | 870X9601CCA | |
FORD | 900X9601JA | |
FORD | EFA478 | |
FORD | EFA523 | |
GMC | 25062055 | |
GMC | 25062071 | |
GMC | 25062072 | |
GMC | 90220955 | |
GMC | 90220970 | |
GMC | 90284766 | |
OPEL | 0834285 | |
OPEL | 25062055 | |
OPEL | 834285 | |
OPEL | 834286 | |
OPEL | 90220970 | |
PEUGEOT | 1444Q7 | |
SKODA | 058133843 | |
VAUXHALL | VAF487 | |
VAUXHALL | VAF488 | |
VOLKSWAGEN | 058133843 | |
VOLKSWAGEN | 8D0133843 | |
CHEVROLET | 90220945 | |
CHEVROLET | 93223750 | |
CHEVROLET | 93230821 | |
CHEVROLET | 94628833 | |
VAG | 058133843 | |
VAG | 58133843 | |
VAG | 8D0133843 |
Zastosowanie Filtr powietrza LX 622 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza LX 622 KNECHT:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.