Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » łożysko koła » 1150092 kraft automotive

pierścień uszczelniający 1150092 KRAFT AUTOMOTIVE

 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

1150092

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 65
średnica zewnętrzna [mm] 85
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Numer seryjny 1150092
nr EAN 5901159116732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie pierścień uszczelniający 1150092 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      291 501 317
RENAULT      5000389751
RENAULT      5000389994
SEAT      291 501 317
SKODA      291 501 317
VOLKSWAGEN      291 501 317
VOLKSWAGEN      291501317

Zastosowanie pierścień uszczelniający 1150092 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o pierścień uszczelniający 1150092 KRAFT AUTOMOTIVE:

2019-11-04
 5/5
Mój samochód słabo jeździ na tarczach niższej jakości Dlatego kupuję zawsze tylko kraft
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-04
 5/5
ok
2020-04-08
 5/5
Kupiłem 4105125 w tym sklepie najlepsza cena na rynku

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.