Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 1226011 kraft automotive

Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226011 KRAFT AUTOMOTIVE

42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1226011

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1226011
nr EAN 5901159238014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226011 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CITROËN      5751.F3
FIAT      9654127380
PEUGEOT      5751.F3

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226011 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226011 KRAFT AUTOMOTIVE:

2021-05-18
 5/5
Relacja jakość do ceny dobra
2020-05-04
 5/5
Sklep dobrze poukładany. Szeroka oferta duży wybór polecam
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.