Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Opel ASTRA G Kombi (T98) 2.0 16V (F35) (1998.02-2004.07) 136km » 1226895 kraft automotive
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kombi (t98) 2.0 16v (f35) (1998.02-2004.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226895 KRAFT AUTOMOTIVE

34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1226895

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK1226895
nr EAN5901159259934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226895 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
ALFA ROMEO      51837698
ALFA ROMEO      55193357
FIAT      51837698
FIAT      55193357
LANCIA      51837698
LANCIA      55193357

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226895 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 1226895 KRAFT AUTOMOTIVE:

Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Relacja jakość do ceny dobra
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Ireneusz, Poznań
2020-05-04
 5/5
Sklep dobrze poukładany. Szeroka oferta duży wybór polecam
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.