Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 4060013 kraft automotive

Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 4060013 KRAFT AUTOMOTIVE

4060013 Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący KRAFT AUTOMOTIVE
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4060013

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny 4060013

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 4060013 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      1H0 407 175
AUDI      1J0 407 175
SEAT      1H0 407 175
SEAT      1J0 407 175
SKODA      1H0 407 175
SKODA      1J0 407 175
VOLKSWAGEN      1H0 407 175
VOLKSWAGEN      1J0 407 175

Zastosowanie Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 4060013 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Podkładka zabezpieczająca, przegub nośny / prowadzący 4060013 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-10-20
 5/5
dobrej jakości produkt - uwag brak

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.