Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 4222322 kraft automotive

Sworzeń wahacza 4222322 KRAFT AUTOMOTIVE

4222322 Sworzeń wahacza KRAFT AUTOMOTIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4222322

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Numer seryjny 4222322
nr EAN 5901159097499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 4222322 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      4120734
FORD      4173761
FORD      4381927
FORD      4386870
FORD      4616978
FORD      4630551
FORD      KTYC153468AC
FORD      KTYC153468AD
FORD      KTYC153468AE
FORD      YC153395AB
FORD      YC1A3395BA
FORD      YC1A3395CA

Zastosowanie Sworzeń wahacza 4222322 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 4222322 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wojciech, Swarożyn
2020-10-20
 5/5
dobrej jakości produkt - uwag brak

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.