Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4316888 kraft automotive

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4316888 KRAFT AUTOMOTIVE

79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numer części:

4316888

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy na dole
Numer seryjny K4316888

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4316888 KRAFT AUTOMOTIVE


KRAFT AUTOMOTIVE jest uznanym producentem wytwarzającym wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 4316888 oferowany przez nasz sklep motoryzacyjny. Produkowane przez KRAFT AUTOMOTIVE części wykonywane są według wysokich norm jakości, dotyczy to także końcówek drążka 4316888. Producent KRAFT AUTOMOTIVE dokłada najwyższych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości i charakteryzowały je długie, bezawaryjne przebiegi.
Montaż końcówek drążka KRAFT AUTOMOTIVE 4316888 nie nastręczy żadnych problemów nawet mniej doświadczonemu mechanikowi dysponującemu niezbędnymi narzędziami do montażu.
Końcówka drążka 4316888 ma zastosowanie do samochodu JEEP COMPASS (MP, M6) od 2016.01 oraz wielu innych modeli aut.
Dobieranie auto części nie zawsze musi byc proste. Jeżeli nie umiesz dobrać samodzielnie końcówki drążka do swojego auta zaufaj doradcom z wieloletnim stażem pracującym w naszej firmie. Pomogą Ci w tym zadaniu, a Ty już tylko możesz oczekiwać na dostawę zamówionej części. Końcówka drążka 4316888 ma dobrą relację cena do jakości. Zakup tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
JEEP      52088 869AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4316888 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.