Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 6006000 kraft automotive

Klocki hamulcowe - komplet 6006000 KRAFT AUTOMOTIVE

6006000 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6006000

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Oznaczenie kontrolne ECE R-90
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Bendix
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 17,0
Wysokość [mm] 73,0
Szerokość [mm] 130,9
Numer seryjny 6006000
nr EAN 5901159205450

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6006000 KRAFT AUTOMOTIVE

Klocki hamulcowe - komplet 6006000 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 6006000 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

CITROËN

425295, 95659639, 95659640

RENAULT

6000009332

numery OEM:
CITROËN      4252-95
CITROËN      425295
CITROËN      95659639
CITROËN      95659640
RENAULT      6000009332
ALPINA      6000009999
zamienniki:
597157
brak
VALEO
540469
brak
VALEO
BL1333A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160283
brak
MAGNETI MARELLI
9784
brak
OPTIMAL
GDB1201
brak
TRW
FDB1071
brak
FERODO
FDB742
brak
FERODO
FSL742
brak
FERODO
221933
brak
NK
36670/1 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6006000 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6006000 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.