Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0170 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0170 LAUBER

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0170

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaVISTEON
Cisnienie [bar]80
EAN5901321119530
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0170 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD TRANSIT 2.5D 06.94-06.00

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0170 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0170 producenta LAUBER

FORD

7120007, F5RC3A674CB

numery OEM:
FORD      7120007
FORD      F5RC3A674CB
FORD USA      7 120 007
FORD USA      F5RC 3A674 CB
GREAT WALL      PI0124
GREAT WALL      PI0801

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0170 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0170 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.