Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0621 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0621 LAUBER

362.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0621

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]120
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaLUK
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Rozmiar gwintu 1M16
EAN1600002611403
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0621 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: BMW 3 (E46) 2.0-3.0 02.98-12.07

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0621 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0621 producenta LAUBER

BMW

32411095155, 32416750423, 32416756575, 32416760034, 32416760036, 6750423, 6760034, 6760036

numery OEM:
BMW      32 41 1 095 155
BMW      32 41 6 750 423
BMW      32 41 6 756 575
BMW      32 41 6 760 034
BMW      32 41 6 760 036
BMW      32411095155
BMW      32416756575
BMW      32416760036
BMW      6 750 423
BMW      6 760 034
BMW      6 760 036
BMW      6750423
GREAT WALL      PI0522
GREAT WALL      PI0651

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0621 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.