Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.5758 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5758 LAUBER

 

    Ocena:
numer części:

55.5758

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]110
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piastyCurved Triangle
EAN5901321126910
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5758 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I; SEAT ALHAMBRA; VW POLO, POLO III CLASSIC, SHARAN 1.4D-2.3 09.95-03.10
numery OEM:
AUDI      7M0 145 157
SEAT      7M0 145 157
SEAT      7M0 145 157 L
SEAT      7M0 145 157 LX
SEAT      7M0 145 157 Q
SKODA      7M0 145 157
FORD USA      1 045 758
FORD USA      1030320
FORD USA      1030321
FORD USA      7196809
FORD USA      95VW 3A674 AE
FORD USA      95VW-3A674-AA
FORD USA      95VW-3A674-AC
FORD USA      95VW-3A674-AD
GREAT WALL      PI0117
GREAT WALL      PI0421

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5758 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.