Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR147 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR147 TRW

JPR147 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
424.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR147

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388622

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR147 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 2.0/2.3 09.95-03.10
numery OEM:
AUDI      7M0 145 157
FORD      1030320
FORD      1030321
FORD      1045758
FORD      7196809
FORD      95VW-3A674-AA
FORD      95VW-3A674-AC
FORD      95VW-3A674-AD
FORD      95VW-3A674-AE
SEAT      7M0 145 157
SEAT      7M0 145 157 L
SEAT      7M0 145 157 LX
SEAT      7M0 145 157 Q
SKODA      7M0 145 157
VOLKSWAGEN      7M0 145 157
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 L
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 LX
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 Q

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR147 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR147

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.