Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.7904 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7904 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

55.7904

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]141
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
Ograniczenia producentaSAGINAW
Cisnienie [bar]80
Ilość żeber6
EAN5901321125241
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7904 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO 850, 960, 960 II, S90 I, V90 I 2.5/2.5D/2.9 08.90-12.98

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7904 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7904 producenta LAUBER

VOLVO

9157904, 9457904

numery OEM:
VOLVO      9157904
VOLVO      9457904
GREAT WALL      PI0373
zamienniki:
53643
brak
SPIDAN
15-0090
brak
ELSTOCK
15-0091
brak
ELSTOCK
15-0162
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.7904 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.