Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.9084 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9084 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

55.9084

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]90
EAN5901321127160
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9084 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E28) 2.0-2.7 06.81-11.93
numery OEM:
BMW      32 41 1 130 084
BMW      32 41 1 133 078
BMW      32 41 1 136 205
BMW      32 41 1 136 212
BMW      32 41 1 136 213
BMW      32 41 1 136 214
BMW      32 41 1 141 239
BMW      32 41 1 141 243
BMW      32411130084
BMW      32411133078
BMW      32411136205
BMW      32411136212
BMW      32411136213
BMW      32411136214
BMW      32411141239
BMW      32411141243
GREAT WALL      PI0452
zamienniki:
53879
brak
SPIDAN
15-0016
brak
ELSTOCK
15-0753
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9084 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.