Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR205 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR205 TRW

JPR205 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR205

producent:

TRW

Typ pompy pompa łopatkowa
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Opcja wyposażenia VT65
Ilość połączeń 2
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389636

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR205 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany)
numery OEM:
BMW      1 126 845
BMW      1 127 046
BMW      1 128 040
BMW      1 129 465
BMW      1 129 697
BMW      1 130 084
BMW      1 132 189
BMW      1 132 936
BMW      1 133 078
BMW      1 133 969
BMW      1 133 970
BMW      1 136 205
BMW      1 136 213
BMW      1 141 207
BMW      1 141 239
BMW      1 141 243
BMW      1 466 166
BMW      32 41 1 126 845
BMW      32 41 1 127 046
BMW      32 41 1 128 040
BMW      32 41 1 129 465
BMW      32 41 1 129 697
BMW      32 41 1 130 084
BMW      32 41 1 132 189
BMW      32 41 1 132 936
BMW      32 41 1 133 078
BMW      32 41 1 133 969
BMW      32 41 1 133 970
BMW      32 41 1 136 205
BMW      32 41 1 136 213
BMW      32 41 1 141 207
BMW      32 41 1 141 239
BMW      32 41 1 141 243
BMW      32 41 1 466 166
BMW      32 41 9 057 379
BMW      9 057 379

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR205 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.