Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.0730 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0730 LAUBER

1,067.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0730

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321059881
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0730 LAUBER

Koszt kaucji: 676.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.0-2.8 02.96-07.03

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0730 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0730 producenta LAUBER

MERCEDES-BENZ

6384600600, 638460060080, 6384602100, 6384602900, A6384600600, A638460060080, A6384602100, A6384602900

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      638 460 06 00
MERCEDES-BENZ      638 460 06 00 80
MERCEDES-BENZ      638 460 21 00
MERCEDES-BENZ      638 460 29 00
MERCEDES-BENZ      6384600600
MERCEDES-BENZ      638460060080
MERCEDES-BENZ      A 638 460 06 00
MERCEDES-BENZ      A 638 460 06 00 80
MERCEDES-BENZ      A 638 460 21 00
MERCEDES-BENZ      A 638 460 29 00
GREAT WALL      ME9027

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0730 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.