Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.1748 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1748 LAUBER

66.1748 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

66.1748

producent:

LAUBER


Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1748 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT EXEO, EXEO ST, VW PASSAT B5.5 1.6-4.2 11.00-05.13

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1748 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1748 producenta LAUBER

AUDI

8E1422053, 8E1422053B, 8E1422053C, 8E1422053M, 8E1422065D, 8E1422065E, 8E1422065S, 8E1422066D, 8E1422066R, 8E1422066T, 8E1422071C, 8H1422065B

numery OEM:
AUDI      8E1422053
AUDI      8E1422053B
AUDI      8E1422053C
AUDI      8E1422053M
AUDI      8E1422065D
AUDI      8E1422065E
AUDI      8E1422065S
AUDI      8E1422066D
AUDI      8E1422066R
AUDI      8E1422066T
AUDI      8E1422071C
AUDI      8H1422065B

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1748 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.