Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 69.9014 lauber

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9014 LAUBER

69.9014 Przekładnia kierownicza bez wspomagania LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69.9014

producent:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Układ kierowniczyListwa zębata przekładni kierowniczej
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez przegubów kulowych
Przestrzegaj danych technicznych
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
EAN1600002629248
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9014 LAUBER

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: FIAT PUNTO, PUNTO/HATCHBACK 1.2-1.9D 09.99-03.12

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9014 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9014 producenta LAUBER

FIAT

46534834, 46747626, 46843300, 46843301, 51705417, 51705418

numery OEM:
FIAT      46534834
FIAT      46747626
FIAT      46843300
FIAT      46843301
FIAT      51705417
FIAT      51705418
GREAT WALL      FI4114
GREAT WALL      FI4129

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9014 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.