Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI (1997.09-2000.11) 150km » 1036 lpr
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.5 Tdi (1997.09-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1036 LPR

1036 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1036
Pompa hamulcowa 1036
1036
lpr 1036 Pompa hamulcowa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1036, P30092

numer części:

1036

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
MateriałAluminium
nr EAN8032532031131
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1036 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: AUDI A2 1.2D-1.6 02.00-08.05
numery OEM:
AUDI      8Z1614019
AUDI      8Z2614019
zamienniki:
H229023.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 001
brak
BREMBO
4006707
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1036 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1036 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.