Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1044 lpr

Pompa hamulcowa 1044 LPR

1044 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1044
Pompa hamulcowa 1044
1044
lpr 1044 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1044, P30100

numer części:

1044

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532031285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1044 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, AVENSIS VERSO 1.6-2.0D 09.97-11.09

Pompa hamulcowa 1044 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pompa hamulcowa 1044 producenta LPR

TOYOTA

4720105050, 4720105051, 4720105080

numery OEM:
TOYOTA      4720105050
TOYOTA      4720105051
TOYOTA      4720105080
zamienniki:
M 83 002
brak
BREMBO
H239063.7.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1301
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1044 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1044 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.