Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1055 lpr

Pompa hamulcowa 1055 LPR

1055 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1055
Pompa hamulcowa 1055
1055
lpr 1055 Pompa hamulcowa
167.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1055, P30111

numer części:

1055

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 25,4
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532080115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1055 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5 VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 11.94-05.05

Pompa hamulcowa 1055 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa 1055 producenta LPR

AUDI

8D2611021

numery OEM:
AUDI      8D2611021
zamienniki:
H25987.7.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1315
brak
FERODO
4008384
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1055 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1055 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.