Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1079 lpr

Pompa hamulcowa 1079 LPR

1079 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1079
Pompa hamulcowa 1079

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1079, P30135

numer części:

1079

producent:

LPR

Otwór Ø 2 [mm] 22,20
System hamulcowy TRW
Otwór Ø 1 [mm] 26,98
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928003803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1079 LPR

Pompa hamulcowa (26,98mm/22,2mm) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (E63), 6 (E64), 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE DAWN, GHOST I, WRAITH 2.0-6.6 09.02-

Pompa hamulcowa 1079 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

Numery OE Pompa hamulcowa 1079 producenta LPR

BMW

34316761079, 34336781621, 34336786586, 6761079, 6781621, 6786586

numery OEM:
BMW      34316761079
BMW      34336781621
BMW      34336786586
BMW      6761079
BMW      6781621
BMW      6786586

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1079 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.